Jag är beroende!

Jag är beroende, jag är en missbrukare...
 
Jag måste tyvärr göra ett upphåll, jag är ledsen, men det är med livet som insats. Mina fingrar blöder invärtes, pulsen ökar och jag är stressad av allt klickande. Jag vet att det kommer att bli svårt eftersom mitt beroende är tungt. Jag har så många bra sidor att läsa varje dag, så många tankar att skriva ner på min blogg men jag ska nu göra ett upphåll. I december 2008 blev det nog ett inlägg varje dag, vilket ledde till ett alldeles för lätt beroende att falla in i. Detta är inte bra alls... Abstinensen är stor efter bara några timmar utan drogen.  

Klickandet har blivit en drog. Vad är det som händer? Har någon uppdaterat sin blogg? Har jag fått något mail? Vad har hänt i världen? Nu är det dags att gå på avgiftning. Jag gör ett upphåll men jag lovar att komma tillbaka då i med en mer sund relation till drogen; Internet.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback