Idrottsgalan 2009

Redan i höstas hade jag tänkt köpa biljetter till Idrottsgalan, men det blev inte så på grund av lite olika saker. Men så för några veckor sedan såg jag i svenskan att man kunde köpa 2 biljetter till priset av 1 om man var prenumerant, vilket vi är, så jag slog till och köpte två biljetter. Och jag ångrar mig inte! Det var riktigt, riktigt bra! Vi åt på samma restaurang som vi åt på nyårsafton och inte heller det ångrar jag. Mycket god mat! Jag är mycket nöjd med kvällen. :D 

Ner i sängen vid tolv och alla som känner mig vet ju att det är MINST 2 timmar försent för en PÄÄÄRSON. haha Så det är en trött tjej som sitter här idag, snart på väg till jobbet. Det är tur att jobbet är så otroligt tråkigt, för då ger det mig motivation att söka mig därifrån. Man ska vända det mindre bra till något mycket bra. Och igår var en bra dag trots att det var måndag, jag skickade in en jobbansökan och bestämde träff angående min uppsats nästa vecka. :)

Livet är så spännande just nu! Jag kan knappt vänta och se vad som finns bakom nästa hörn. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback