Tentaångest

En vecka kvar och nu börjar tentaångesten slå in på den högre växeln. Jag vill sååå gärna klara den här tentan, så jag har ännu en sak ur världen. Jobbade igår sista dagen för denna vecka, skönt! Jag satt mestadelen i kassan så jag kan väl säga att jag var på jobbet och vilade upp mig lite. Haha, snacka om lättförtjänta pengar!


Nu är det snart helg men det är fullt ös ändå. Imorgon ska vi titta ut kläder till balen, fixa inför Jordanien resan och eventuellt fika med några vänner på staden. På söndag blir det plugg för hela slanten då kommande vecka är fullt ös som vanligt. Ikväll blir det att göra en god middag och mumsa på en semla till På spåret. Längtar....

Nu åter till böckerna, kanske det kan lindra tentaångesten lite, lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback