Supermänniska

Jag kör på som att jag vore någon slags supermänniska som kan göra allt; plugg, jobb och samtidigt vara den trevliga människa jag faktiskt tycker att jag är...

                                                                               ...MEN...
                                                                                ...vem...
                                                                                ...tror...
                                                                                ...jag...
                                                                                ...att...
                                                                                ...jag...
                                                                                 ...är...
                                                                          ...egentligen...
                                                                                     ?

 
Idag kan jag bara konstatera; JAG är INGEN supermänniska! Jag är "bara" Lisa! Jag är inte mer än en människa, även fast vissa dagar tror jag att jag är betydligt mer... 

Dags att dra ner på tempot och säga nej ibland oxå, men det är svårt när det är såååå mycket roligare att säga JA! :D Positiv är min melodi, allt negativt ska bort. Måsten finns inte längre i min värld, fick jag bestämma skulle ordet måste inte ens existera i det svenska språket. Jag har lyckats radera det ur mitt medvetande och önskar att många andra oxå skulle göra det, det skulle verkligen behövas...

Lite återhämtning ikväll och rensa hjärnan, det som inte hunnits göras finns kvar... Oh, yes, it does! Även fast det kan vara svårt att tro ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback