Middag i härliga vänners sällskap

Lördagskvällen avnjöts tillsammans med tre härliga vänner, en underbar man, en rädd katt och en mycket stor men söt kalv. Sällskapet fick vara försökskaniner (som vanligt) men jag tror att det gick hem hos alla. Jag vill bara tacka för en mycket trevlig kväll och jag hoppas vi ses snart igen. Detta ska göras till en vana. *hihii* Det är de små sakerna i livet som oftast är de största. Det gäller bara att se det ur ett större perspektiv och uppskatta de "små" sakerna i livet.

Återigen, tack för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hos dig så vågar jag med lätthet ställa upp som försökskanin. Vet ju att det är långt ifrån med livet som insats utan snarare helt motsatt. Total njutining varje gång =) Tack tack för igår och Kramis

2009-02-01 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback