Generad nr 2

En av mina närmsta och bästa vänner har börjat blogg och hennes blogg kan verkligen bli bra. Det är en tjej med skinn på näsan som alltid säger vad hon tycker och tänker.

Läste ett av hennes inlägg nu på förmiddagen och vad får jag se: "Imorgon blir det nämligen sushi och vin med världens bästa Lisa som har flyttat till Stockholm, men som förärar gamla Ume me ett litet besök då och då."

Så återigen sitter jag här lite generad i min ensamhet, och funderar på om jag verkligen är så bra som mina vänner verka tycka.... Hmmm, återkommer med det...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är väl klart! Inga tvivel eller tveksamheter! Sträck på sig fröken Persson!! KRAM

Postat av: Veronica

Det är väl klart! Inga tvivel eller tveksamheter! Sträck på sig fröken Persson!! KRAM

2009-03-02 @ 23:16:05
URL: http://vfredriksson.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag sträcker på mig, ända upp till skyarna, min kära vän V! hahaa

2009-03-08 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback