18 dagar

Tiden bara rusar iväg, var tar den vägen? 18 dagar kvar tills vi beger oss, och oj, vad vi längtar! Men innan dess ska en hel del göras som ni säkert ha sett. But I just love it! Jag gillar verkligen mitt liv just nu, vi har det bra och framtiden ligger och väntar med spänning på mig. En spänning som är rolig men ändå lite skrämmande då jag inte riktigt vet vad som väntar. Men det är helt klart en del av tjusningen. :D

Jag jobbar lite då och då, eller lite, jobbar en hel del faktiskt med tanke på att jag även studerar heltid. ;) 70 timmar i januari och nu uppe i drygt 40 timmar i februari, men svårt att säga nej, när det är så härligt att få pengar in på mitt konto i slutet av månaderna. :D Bara att jobba på nu, för andra delen av terminen kommer att spenderas betydligt mer i Umeå än vad jag nu gör, vilket leder till mindre jobb. Iallafall vill jag intala mig det.. -hahaha-

Pluggandet till omtentan börjar kännas ganska bra, kanske, kanske, KANSKE sätter jag den den här gången... Håll tummarna! Klänning till balen ska hyras i helgen. Min första bal, jag ser fram emot att få klä upp mig riktigt fint, synd att jag inte kom in i Ninas klänning, men är man en Filur som är liten, satt och knubbig så är man. -hahahaha- Skönt med självinsikt, är det inte så säg.

Och imorgon en långlunch med Josefa, ÄNTLIGEN! Nu har hon hämtat sig från alla sjukdomar hon och familjen har haft. Jag ser verkligen fram emot morgondagens lunch på en helt underbar restaurang, Ni-Ho, här i Gustavsberg. Deras lunchbuffé kan jag varmt rekommendera, såååå gott! MUMS!

Men NU ner med näsan i böckerna igen!

Kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback