Wiiiiiiiiiiiiiiii...

...vad kul det ska bli! :)

Kommentarer
Postat av: Helena NS

Vaddåvaddåvaddå?? nyfiken haha.. skulle vilja se dig som en argbigga nångång hihi.. Sitter på jobb inatt. Tur det fanns en liten dator så man kan snoka sig lite! Kram H

2009-12-26 @ 19:25:59
Postat av: Anonym

hihi Jag behövde bara lite egen-pepp inför jobbet i morse.



Men annars är det mycket roligt som händer mellan jobb och plugg! Opera och balett ska vi gå på de kommande veckorna. :O Göra det sista på köket, ska bara inhandla lite saker. Funderar lite på hur jag ska ta mig till Umeå i januari... Blir nog buss som vanligt, tyvärr! :S



Och jag tror inte att du vill se mig när jag är en argbigga. Jag föredrar att mina vänner ser mig som en ängel! ;) skrattar



Ha en bra jobbnatt! KRAM

2009-12-26 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback