En märklig dag

Gårdagen var mycket märklig. Eller rättare sagt jag träffade på många märkliga personer, både på jobbet och utanför jobbet. Kunder som ställer märkliga frågor om intima delar av kroppen. Några prövning helt klart, men jag lyckades bra, om jag själv får säga det. Efter jobbet var det fest i Bromma och ännu mera märkliga människor mötte vi där. Jag kunde inte låta bli att skratta när vi senare på kvällen gick till tunnelbanan. Vilka galningar! OCH när vi väl står och väntar på tunnelbanan kommer det två tjejer som är klädda som det vore sommar och som att de erbjöd vissa speciella tjänster. När de sedan öppnar munnen och pratar på breddaste värmländskan, då blev det bara för mycket. Jag var tvungen att gå ut från vänthallen för att få skratta lite mer!





Helt otroligt, vilken märklig dag!


Kommentarer
Postat av: Helena

Man behöver humor i en hård värld som denna haha...

Postat av: Jag

Absolut! Lördagen är en dag jag sent glömmer. Helt sjukt! :)

2009-12-21 @ 08:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback