Glädje

Att glädja andra, såsom sina vänner, är en stor glädje i sig själv. Ibland behövs det så lite som ett mms, som kan komma att betyda så mycket för den man skickar det till. Som igår när jag skickade ett mms till en vän, som dessutom la upp den på sin blogg. :D

Läs här!

Mer glädje är att Winnerbäck kommer ut med en ny skiva i höst, och dessutom släpper han en bok med sina låttexter. Jag håller tummarna på att det blir en turné i samband med det. För då kommer JAG att vara där! Och läser nu på morgonen att Kent spelar in en ny skiva just nu och det är efterlängtat...


P.S. Har äntligen lyckats lista ut hur man lägger upp en länk utan att hela adressen syns, vilket också är en glädje! (Det vill säga att jag har lärt mig något nytt och att jag nu får det som jag vill ha det.) Yay! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback