Långpromenad

Äntligen! Jag vet inte hur länge sedan det var sedan jag var ute på en en och en halv timmes promenad men idag har jag i alla fall varit det och det var helt underbart skönt. Jag tog med den svärande moderns hund så nu ligger det en mycket slut sovandes hund på golvet. På vägen hem var hunden helt slut och för att pumpa ur henne den sista energin kastade jag pinnar åt henne. Moahahahaha! Lilla pannkakshunden! :P Vi avslutade vår härliga höstpromenad med fika hos den unga familjen Blomhage, mycket trivsamt!

Nu ska jag snart se en massa repriser då jag inte hann se det i veckan och ikväll blir det fika hos fröken Kemppainen, mycket trevligt ska det bli.

So long, my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback