Vinden har vänt

Efter några veckor i en svacka så känns det som att vinden har vänt och jag har lite medvind. Igår fick jag ett samtal som gjorde mig väldigt positiv till kommande år, allt kommer att lösa sig. :D Ibland ska man ha lite flyt helt enkelt, men inte sagt att jag har fått det utan ansträngning, snarare tvärtom. Jag ser med spänning på framtiden och samtalet igår gjorde att jag fick lite motivation att sätta igång med att läsa till nuvarande kurser även fast det går lite segt.... *hihi*

Återigen; Allt kommer att lösa sig! :D



Kommentarer
Postat av: Helena

Vaddå för samtal? Vad kommer hända? nyfiken som vanligt =)

Postat av: Lise-Lotte

Ja o de e typiskt Lisa att inte berätta utan göra en så nyfiken..........

2008-11-27 @ 14:34:25
Postat av: Jag

Ni kommer att få veta...







...så småningom! ;)

2008-11-27 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback