Gråa dagar

Både utomhus och här inne, inom mig... Och jag är nästan i upplösningstillstånd, vet varken ut eller in... Skolan är helt fucked up och det jag hade klart för mig är helt väck... Borta... Jag har helt plötsligt ingen aning om vad som händer, jag tappar kontrollen och alla som känner mig vet att jag är sämst på det, jag ska ha kontroll för då mår jag bäst...


Om det är tillåtet att bryta ihop en dag, så gör jag det nu och återkommer med nya tag imorgon...



...och visst, det är egentligen bagateller men alla har sig själv närmast och det är oftast min utgångspunkt i livet....



Kommentarer
Postat av: Helena

Men gumman! :(

Ibland får man ha dåliga dagar, det är tillåtet att bryta ihop och känna sig så där.

Om du behöver prata så finns jag alltid här, hoppas du vet det!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback