Dagens bästa

Idag har vi varit och hälsat på en vän från gymnasiet som numera bor i Sigtuna med man och tre döttrar. När vännens man hade åkt till jobbet passade vi på att ta en promenad. Under promenaden blev både jag och F granskade uppifrån och ner och nerifrån och upp av mellersta dottern som till slut frågade mig, helt allvarligt; "Har han snopp?" och antydde på F. Jag svarade; "Ja, det har han" och vår vän (dvs mamman) sa; "Ja, han är en pojke och pojkar har snopp". Jag kunde inte låta bli att skratta och de andra instämde i kören. Barn är så härligt rakt på!

Det var helt klart; Dagens bästa!


Kommentarer
Postat av: Helena

haha

Postat av: Anna

Nyfiken på vilken vän från gymnasiet. Nån jag vet vem det är?

2008-11-12 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback