En älskad pojkvän

En älskad pojkvän sa just att är man så bra i övrigt kan man räkna med att få en mindre bra sak i paketet. Och jag skrattar bara inombords.

Samma sak varje gång. Den älskade pojkvännen får lite för mycket av det goda i sig och så ska vi lyssna på hans hårdrock, absolut inget fel i det, bara han inte sätter igång de absolut tyngsta. Resten går faktiskt går att lyssna på. MEN varje gång detta fenomen sätter igång är jag åter tillbaka i mellanstadiet då läraren frågade vad 2 gånger 4 var, samma sak här fast frågan här är: Vad heter den här låten/gruppen? Och jag har oftast ingen som helst aning, jag menar hör man på Lasse (Winnerbäck) hela dagarna, ja, då kan man Lasses låtar och inte så mycket mer.

Så jag är ledsen att jag inte klarar dina läxförhör, äskling! ;) 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hihi! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback