Födelsedagsfika

Så var det dags igen... Att fylla år alltså... Och med det följer fika för nära och kära, så snart kommer första lasten med fikasugna personer. Andra omgången kommer indroppandes vid kl sex. Synd bara att Fredrik inte är här...

Det blir bjudning av smörgåstårta och vanlig tårta för de barn som kommer. :D Jag gjorde dem igår och kylskåpet är fullt till bredden nu, precis som det ska vara. Det var länge sedan det var så här hemma... Jag längtar tills jag och Fredrik får en vardag tillsammans igen... För det saknar jag verkligen. På fredag åker jag till stora staden, längtar, längtar, LÄNGTAR efter min bästaste Fredrik.

Jag klarade inte tentan, :( ,så jag håller på att läsa på inför omtentan. Jag har tänkt att köra järnet på veckorna eftersom jag åker till Sthlm i helgen och helgen efter åker jag till mamma. Jag bestämde i helgen att jag skulle åka till mamma och hälsa på, vi har inte träffats sedan jul och när jag flyttar till Sthlm i sommar lär det ju inte bli så många gånger i sommar, vilket det iofs aldrig brukar bli ändå, men det är bara känslan att ha relativt nära till henne.

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa till dess att folket kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback