10 december - Nobel

Så var det dags för nobelfesten igen. Visst sitter ni framför tvn i soffan iförd balklänning och frack och skålar i champange? ;) Jag tycker om att titta på själv middagen då man får se alla fina klänningar som damerna har på sig. Och tänka sig att få ett nobelpris, vilken ära! Själv vill jag då inte ha ett nobelpris bara på grund av att jag har hål i läppen och mycket av det jag ska äta faller utanför. För några år sedan skrattade några av våra vänner när jag satte massor med servetter runt halsen för att inte spilla på kläderna när vi skulle äta tacos. Det har väl iofs blivit bättre men risken finns ju att det blir något galet. *haha*

Men jag ska spendera min kväll och natt på bussen mot huvudstaden så jag hoppas att ni som sitter framför tvn kan titta lite åt mig. Så jag laddar just nu lite inför resan och hoppas att det inte kommer att bli så mycket folk på bussen. Det är sista resan för i år och nästa blir inte förrän om drygt en månad. Så jag säger hejdå till Umeå för i år och önskar alla mina nära och kära ett fortsatt bra år i ett vintrigt Umeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback