Hemlängtan

Jaha...så har den slagit till... hemlängtan till Umeå... :S Men kanske är det flera faktorer som spelar in. Jag har varit sjuk någon dag plus att jag känner mig otroligt trött inför alla val jag behöver göra om en vecka. Plötsligt kändes det bara så himla enkelt att bara gå sista året i Umeå/Ö-vik, veta vad man får och att jag känner till folket på Umeå universitet. Jag vet inte riktigt, bara att livet skulle kännas så enkelt där och jag vill inte läsa så mycket mer, jag har gjort det tillräckligt nu.

TIden får utvisa...

Kommentarer
Postat av: Helena

Flytta hit båda två då! :P

Vi kommer bli jätte glada iaf!

2008-08-22 @ 08:17:51
Postat av: Jag

Kul att någon läser här, det är sååååå dött med kommentarer. :P Vi ser väl helt enkelt.

2008-08-22 @ 09:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback