Skämt

Jag brukar inte tycka om skämt där man förnedrar mannen, jag anser att det är bara ett mycket dåligt sätt för oss kvinnor att hävda sig mot männen. Men så fick jag en rolig historia på min telefon av Emma som jag bara måste dela med mig av.

"Det stora bekymret var att ta reda på när männen tänker som bäst. Efter många års forskning kom man fram till att männen tänker bäst vid samlag. Hur kommer det sig? Jo, det är ju då kabeln är kopplad till huvuddatorn!!"

HAHAHAHAHAHA! Den tyckte jag var hur kul som helst! Och det bästa är ju ändå när jag får ett sms av Vännen som säger att snart får vi ansluta till huvuddatorn. HAHAHAHA! Underbart med självdistans.

Kommentarer
Postat av: Majs

HAHA det sista var ju typ BÄST!
"snart får vi ansluta till huvuddatorn"
HA HAHA HA HA X)
puss puss

2008-04-28 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback