Underbar helg!

Jag har haft en helt underbar helg i Gustavsberg, Stockholm. Vi har varit och hälsat på Fredriks moster och avnjöt en helt underbar middag med underbara människor. Vi har lagat god mat, druckit lite vin och sett MASSOR med filmer.

På söndagsmorgonen när Fredrik fortfarande sov tog jag en sväng i skogen och runt en myr/mosse som hette Knuts hav. Roligt namn! Och det bästa var att jag kände att här skulle jag nog kunna bo. Jag fick samma trygga och sköna känsla där i skogen som jag hade i Röbäcksskogen. I mitt minne kom vår lilla hund upp, jag såg mig honom framför mig, skuttandes även i den skogen, kanske var han med mig där...


Nu är det måndag igen även fast den här måndagen snart är slut och det är full huggning som vanligt. Jobb och skola hela veckan lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback