Veckan i Stockholm

Jag ser att det har blivit väldigt mycket skrivande och väldigt lite bilder på sistone. Lite tråkigt...
Jag ska se till att ändra på det, kanske efter nästa gång jag har varit i Stockholm kommer det ut lite bilder på min blogg. Observera att jag sa kanske... ;)

Annars då? Jag kom hem från Stockholm igår...TYVÄRR! Jag vill redan tillbaka. Det var länge sedan jag sov så skönt och det var länge sedan jag hade det så skönt som jag har haft det den senaste veckan. :) Jag har hunnit träffa Veronica och Anne. Veronica var hemma hos oss på middag, mycket, mycket trevligt. Jag träffade Anne två gånger och det var superkul. Vi har inte träffats sedan 2000, kom vi fram till, så vi hade en del att prata om. Jag hann göra pannbiffar, det blidde två ugnsplåtar totalt, så nu har F massor med mat i frysen. På fredagen åt vi Thailmat och tog en öl innan vi klev in på Boulevardteatern för att träna skrattmusklerna lite. :D  På lördagen åkte vi till en av F:s många kusiner för att äta middag och umgås lite, mycket trevligt det oxå. På söndagen var det tänkt att vi skulle in till stan en sväng men det blev inte så vi gick och handlade lite och gjorde lite tacos och såg lite filmer. Skön avslutning på helgen!

Och när jag kom hem och slog på datorn blev jag attackerad av Frida på MSN som berättade att jag hade klarat tentan. :D Allt hårt jobb lönade sig. :D Underbart! Så nu idag har jag bokat biljetter till nästa helg då jag ska till Sthlm igen.

Igår fick jag tag i biljetter till Iron Maiden så till sommaren blir det att gå och se dem. Systeryster hänger med och när jag ringde så frågade hon var vi skulle bo... ?!?! hahahaha Jag svarade bara: Gissa?! Hon tänkte sig inte för riktigt. Och självklart får hon bor hos oss. Om drygt ett halvår bor jag i Stockholm, iofs bara över sommaren som det ser ut nu, men ändå, det ska bli skönt att röra på sig.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback