Flytt

Nu är det mycket som ska göras den närmsta månaden. Fredriks boende i Gustavsberg är klart och vi står i startgroparna för att börja packa, vi ska bara åka och köpa lite kartonger. Jag letar efter ny bostad aktivt, varje dag vid nio sitter jag på Bostadens hemsida och anmäler mig på möjlig lägenhetsobjekt, men inget har jag fått ännu, så jag har lagt ut en annons om byte på blocket; http://www.blocket.se/vi/12717052.htm Jag hoppas att det är någon som nappar på den.

Ja, vad händer annars då? Tja, inte så himla mycket, vi har landat lite från Englandsresan, som i övrigt var hur bra som helst! Men både jag och Fredrik konstaterade att nästa gång vi reser någonstans får det bli till en plats där det inte är så mycket människor, kanske mer av en solsemester till ett ställe där det är mer lugn och ro. :D

Om ni vill se lite bilder från England så finns de här: http://www.pixbox.se/usr_show_id28955_page0_order1.html

I helgen blir det lite shopping och F1. Kanske börjar vi rensa klädkammaren, vem vet vad som händer....

Nåja, jag får önska er alla en trevlig helg, det ska iaf jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback