EN superskön söndag!

Jag har haft en helt underbar dag idag! Dagen började med en promenad som jag har fått till rutin nu senaste veckan. :D Efter promenaden hoppade jag in i duschen och tog en lång och skön dusch. Gick och väckte Fredrik för att fråga om han skulle med till Helena och Johan, Fredriks syster och hennes sambo, det skulle han. Vi åt frukost och cyklade iväg till Mariehem.

Väl där fick vi BULLAR och NEGERBOLLAR med kaffe. Mums! De hängde med till oss och här hemma såg vi F1, det var faktiskt riktigt roligt att de såg det med oss, det var dessutom ett riktigt bra lopp! :D När F1 var slut så grillade vi och åt tills vi var proppmätta. *hihi*

Vid sju åkte de hem och F och jag såg en film. Hyfsad, den var dålig i början men tog sig. Men det var nästan så att vi funderade på att bränna den i en liten cermoni, som vi säger att vi ska göra med alla dåliga filmer men inget vi gör på riktigt. *haha*

Nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig. Min bok lockar. Stieg Larssons Flickan som lekte med elden. SUPERBRA! Jag tycker verkligen ni som inte har läst honom ska göra det. Första boken heter Män som hatar kvinnor. Nä, nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback