En skön helg

Det är söndag, en skön söndag, en mycket skön helg överhuvudtaget kanske jag ska säga. Gårdagen tillbringande jag till att läsa, ta promenader och se alpint. Grattis Anja, till första platsen i störtlopp igår! Håller tummarna för att det går vägen i Super-G idag, både för Anja och alla andra duktiga svenskor.

Som sagt en mycket skön helg! Igår blev två promenader, en på dagen så jag fick lite ljus på mig och en på kvällen med stavar, mycket skönt. Jag hade ont i ryggen när jag vaknade igår och då brukar det alltid hjälpa med att promenera och efter jag hade gått med stavarna på kvällen kände jag inte av ryggen längre. Och det ska ju vara bra för ryggen att gå med stavar så det ska jag fortsätta med, för så här kan jag ju inte ha det. Jag har fått in tekniken med stavar, förut tycker jag att det har varit jobbigt/konstigt att gå med stavar, har som inte fått till det riktigt, men kanske nu ska det gå vägen. :D

Dagen blir ungefär som igår. Efter damernas Super-G ska jag ta en lång promenad, sedan lite mat i magen och fortsatt plugg.

Nu är det bara en vecka kvar till jul och det ska faktiskt bli skönt att få vara ledig FEM hela dagar utan att behöva göra något, jag ska bara vara. Äta gott, vara med nära och kära och bara njuta. :D Jag längtar efter att träffa mamma, Maja, pappa och Patrik och Ulrica.

Ha en bra söndag alla ni därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback