Mitt alldeles egna mumintroll

Ja, ni läste rätt, jag har hittat ett mumintroll här i Sverige, annars tycker man ju att de hör hemma i Finland, men inte mitt mumintroll inte.

Mitt mumintroll och jag har alltid så roligt tillsammans. Vi har likadan (sjuk) humor. Vi diskuterar livets stora frågor och kommer oftast fram till samma värderingar på saker och ting. Det känns nästan som när man gick i mellanstadiet och gjorde allt tillsammans med sin bästa vän, så känns det med mitt mumintroll.

Ibland när jag inte har träffat mitt mumintroll på någon dag är det nästan som att man har lite abstinens efter henne. Bara för att vi har så himla roligt tillsammans, som den gången när vi var hemma hos mumin och satt i varsin soffa och gjorde grimaser åt varandra. Oj, vad vi skrattade. Ja, ni kanske tycker det är töntigt men vi har roligt tillsammans och det är det som är det viktigast. :D

Mitt mumintroll har bestämt att vi ska bo i samma parhus, vi ska fira alla sommarsemestrar tillsammans och hon ska flytta mig och Fredrik till Finland när de flyttar tillbaka. (Flytta tillbaka?! Vilket svammel! ;) Inte tror jag de kommer att flytta tillbaka, men det kan ju endast tiden utvisa.)

Jag är så glad att jag har mitt alldeles egna mumintroll. Min LILLA mumin! Hon är absolut en av de BÄSTA vänner man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback