FYRA hela dagar!

Nu är sista omtentan gjord för vårterminen och oj, vad jag känner mig slut i huvudet. Två hårda veckor har det varit, och omtentan idag var väl en lite chansning då jag bara hunnit läsa i 2 dagar innan, men om jag inte hade gått dit hade jag ju absolut inte klarat den, nu kan man ju hoppas, det är ju något ialla fall.  

FYRA dagar ledig, kan knappt fatta det! Imorgon, i övermorgon, i överövermorgon och dagen efter det behöver jag inte öppna en endaste bok. Underbar känsla!

Jag är L E D I G ! När var jag det sist?

Idag ska jag åka iväg och träna, har väl inte varit bäst på det den senaste tiden, men nu ska jag börja ta tag i det igen. Och tänk, om en vecka är vi ej i detta land längre utan i England, så underbart!

Vad allt känns underbart idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback