Laleh - "Live Tomorrow"

Musik betyder så mycket för mig, jag skulle inte kunna leva utan musik. Jag kommer att lägga in mer texter under tidens gång, så missa inte det! Det finns så mycket fina låtar och jag tänkte dela med mig av en som jag tycker är helt underbar. 

Detta är en underbar låt som handlar om att vi lever idag, om ni inte har hört den, så är det dags att ni gör det!

Laleh - Live Tomorrow

Its cold around me, the night is young
the sun has fallen and I?ve become
the lonely one

the moon is dancing among the clouds
and my knees are shaking,
and my dreams are braking
but I know I live
But i know i live, today

I know we could live tomorrow
But I know I live today,
I know we could live tomorrow
But I don?t think we should wait! No..

I know we could..

Taking my life in my hands!
(the power who has it?)
Taking my life in my hands!
(the power who has it?)
I don?t like to wait!
no, i don?t like to wait!
It?s happening, It?s happening..

I know we could live tomorrow
But I live today!
I know we could live tomorrow
But I don?t think we should wait!

La-la-la, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback