Träning

Äntligen har jag kommit igång med träningen igen, spinning och bodybalance blev det igår. Och nog fasen behöver jag lite bodybalance i min vardag, jag är ju vig som en planka, det vill säga inte vig för fem öre. Det var otroligt skönt att få sträcka ut min stela och hårda kropp. Jag tar ju trots allt promenader varje dag och jag är inte den bästa på att strecha efteråt, så ett eller två bodybalance pass ska det bli i veckan nu. Jag ska vara mjuk och lätt som en fågel när vi åker till Thailand. skrattar

Veckans kalldusch var nämligen när jag ställde mig på vågen. Saken är den att jag brukar känna när jag passerar en viss vikt och försöker då göra något åt det, men nu känner jag mig inte alls så som vågen visar. Tvärtom. Jag känner mig stark och hurtig i min vardag. Så jag ska försöka blunda för vågen och fokusera på hur jag mår i kroppen istället. 

För i slutändan är det ju hur man känner sig i kroppen som räknas och det är viktigt att inte stirra sig blind på vågen. Och jag tränar för att må bra i sinnet och själen, om jag sedan får en vältränad kropp på köpet, ja, då är det bara ett stort plus.



Kanske detta blir målet? hahaa


Kommentarer
Postat av: Helena

Nej man ska nog inte gå på vad vågen säger i alla fall faktiskt.

Man måste känna vad som känns rätt och ingen kan säga nåt om det :)



Det va inget dåligt mål du hade Lisa! ;)

Postat av: Jag

skrattar Eller hur?! Speciellt när jag är vig som en planka, men jag säger som Gunde; Ingenting är omööööööjligt! ;)

2010-11-21 @ 07:41:14
Postat av: Lise-Lotte

Det var då verkligen inte illa så vig du har blivit :)

2010-11-22 @ 18:15:03
Postat av: Jag

Inte blivit, SKA bli! ;P (Läs texten under bilden; mååååååålet! skrattar)

2010-11-22 @ 21:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback