Livet just nu...

Ja, jag vet, det är glest mellan inläggen nu.... Men det beror dels på att jag jobbar en hel del och dels på att jag inte har så mycket att ventilera om.

Helgen som var, var helt underbar härlig! Det var länge sedan vi hade en sån mysig helg tillsammans. Den kommer jag leva på länge... Fördelen med att vara särbo är att man får längta efter varandra och jag känner mig lite extra kär faktiskt... En underbar känsla att ha efter 13 år tillsammans... :)

I veckan har jag jobbat en hel del extra på grund av sjukdom hos andra anställda men även semestrar och vab. Jag gillar att jobba, det har jag alltid gjort och kommer nog alltid att göra. Och tro det eller ej, så känner jag mig inte så stressad över att vi kanske inte hinner göra allt som behövs, det finns kvar. Det jag dock blir stressad över är att jag aldrig vet från dag till dag hur det kommer att se ut eller om vi får extra personal. Ibland tror jag att jag ska stå i kassan, vara ute på golvet, plocka upp varor och sköta om lagret. Allt på samma gång.

I helgen ska jag ta mig ut till Björnö reservatet på Ingarö om det är fint väder. Det är ett av himmelrikena på jorden, enligt min mening. Kanske doppar fötterna i havet ute vid Björkviks brygga innan jag åker hem igen... På söndag är tanken att jag ska ta mig ut till Lidingö och ta en titt på Millesgården. Kanske en sväng till Högdalen och träffa vännerna V och E också? Vad säger du V? Vi kan väl höras om det. :) 

Torsdagens vardagslyx är ändå frukost ute i Oasen tillsammans med svenskan och en kopp kaffe. Det finns ställen som jag är totalt avkopplad på och Oasen är ett av dessa ställen. Det känns tråkigt i hjärtat att vi inte kan ta med oss detta underbara rum till Umeå...

Ha en bra torsdag alltihopa, snart är det helg, kära vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det tycker jag låter bra. Vore jättekul att ses! :)

2010-05-20 @ 17:48:30
Postat av: Helena

Lyssna på dina signaler och låt jobbet hamna på prio trettisju. Låt ingen sätta sig på dig och skäll på ALLA som förtjänar det :-D



Öppna ventilen.. haha... STOR kram till dig! Snart se vi.. fasn va kul!

Postat av: Jag

Vi ses imorgon, V! :D



Och Helena, nästa vecka ses vi. Tjooohooo, vad jag längtar! :D

2010-05-22 @ 08:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback