Plötsligt händer det

Nä, jag pratar inte om trisslotter, jag pratar om gardiner. Jag är ingen gardinmänniska, jag tycker att fönster i sig själv är fina och vill egentligen inte täcka mina fönster med tyger som hindrar ljuset att komma in i lägenheten. Och sedan är jag grymt kräsen när det gäller gardiner, men när jag väl hittar några jag gillar så sitter de där till de nästan faller ner från gardinstången. Men nu har ialla fall två kappor kommit upp i vardagsrummet och jag gillar de starkt. Varje gång jag kommer in i vardagsrummet säger jag; Oj, vad fina gardiner vi har! :) Dagen i övrigt bjuder på promenad och fika inne i stan med en avslutning på Cirkus tillsammans med Fredrik Lindström. Och ja, jag tror den här dagen blir ungefär lika bra som många andra dagar i mitt liv.

Ha en skön söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Helena

VA?!?

Bildbevis tack ;)

Postat av: Jag

Det kommer kanske upp en bild imorgon. Kanske...

2010-03-21 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback