Sommar

Det är underbart att det är riktig sommar, sommar med värme och sol, MEN det är inte fullt lika underbart när det är 30 grader inne på jobbet. Det är ta mig faan olidigt! Och det är ju inte så att vi sitter still hela dagarna... Vi springer runt hela dagarna, plockar varor, hjälper kunder och ja, vi rör oss mest hela tiden...

Arbetskläderna gör att det känns som att man är instängd i en tät säck och när man tar av sig rocken känns det som att jag har lyft av 10 kilo från min kropp. Nu klagar jag faktiskt, för värmen på jobbet är outhärdligt! Kanske blir det skönare i veckan när jag inte ska befinna mig på min vanliga arbetsplats. Och aldrig mer 6-dagarsvecka två veckor i rad...

Kommentarer
Postat av: Helena

Men tänk när lönen kommer.. DÅ glömmer du allt slit o släp haha.. Jallajalla skrattar Kram

Postat av: Jag

Du har så rätt! Minnet är bra men kort och när lönen kommer in på kontot är man mest bara glad... hahaa

2010-07-15 @ 08:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback