Upprepning

Vissa saker behöver upprepas! En sak är Konsum Ålidhem. Det var jag och max tre andra kunder i butiken när jag var där för en timme sedan, jag kunde handla i lugn och ro utan att distraheras av (stressande) vuxna eller skrikande barn. Att deras ekologiska utbud slår många andra affärers utbud här i Umeå är dessutom ett STORT plus. Att åka till Maxi eller Coop Forum kändes då verkligen inte aktuellt idag, inte med ett huvud som är sprängfärdigt och inte med en ork som står på nivå 1.

Nu är vi laddad för nyår! Bring it on!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ålidhem ä ba BÄST!! tack för skjuts idag! Guld värt... Kram H

Postat av: Jag

När vi väl har införskaffat egen bil så kan jag bli din privatchafför. skrattar Skämtåsido, klart att jag ställer upp för mina vänner när jag kan. :)

2010-12-30 @ 09:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback