Grubblerier

Grubblerierna har tagit över min hjärna. Det vrids och vänds på saker och ting. Fram och tillbaka, tillbaka och fram. I händelseförlopp känns det som att de tre senaste åren varit dubbelt så långa. Mycket händelsrika år och jag har verkligen njutit av dessa år, så jag klagar inte. Listan kan göras hur lång som helst när det gäller flyttlass, flyg- och bussresor, kurser hit och dit, semestrar utomlands, jobb både här och där. Så det kanske inte är så konstigt när jag tänker efter (och när en nära vän på pekar det) att det har varit händelsrika år för mig och nu när vi stannat upp och landat i Umeå så finns det tid för reflektion och reaktion.

Och kanske är det lättare att stå utanför mig just nu och faktiskt se verkligheten som den faktiskt är?

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är tur att grubblerierna går i skov.. och grubbel är nog ett tecken på att man håller på att landa! Det vill säga.. man har tid och ta emot alla tankar som man inte "haft tid" med innan! STOR KRAM

Postat av: Helena

Det är tur att grubblerierna går i skov.. och grubbel är nog ett tecken på att man håller på att landa! Det vill säga.. man har tid och ta emot alla tankar som man inte "haft tid" med innan! STOR KRAM

2010-12-13 @ 13:10:14
URL: http://blogg.vk/e-lack
Postat av: Jag

Lika klok som alltid. Vad skulle jag göra utan dig? Kram, kram

2010-12-13 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback