Bostadskarriär

Man kan lätt säga att vi gör en liten bostadskarriär, kort och intensiv, när vi säljer och flyttar härifrån. Avtal skrivit med mäklare idag. Nu har vi ett tidsschema över lägenhetsförsäljningen, så nu är det bara att vänta och se vad som händer. Och medan vi väntar passar vi på att avnjuta en semestervecka i Frankrike och därefter blir det en vecka i underbara Norrbotten för mig när mannen spanar på älgar i Skelleftetrakten.

Det känns som att vi har grym medvind i seglen just nu och jag njuter av att solen i ögonen. Min fundering är bara; när tar medvinden slut? Men under tiden jag funderar ska jag njuta av varenda sekund...

Kommentarer
Postat av: Helena

Njut av medvinden. Och jag har insett att man faktiskt oftast HAR mer medvind än motvind.. Bara det att motvinden har en tendens att påverka oss lite mer!

Hoppas ni får det riktigt härligt i France. Och kör försiktigt där borta.. Fsson hälsar (hon e lite avis) Hihi.. å jag me.. Fast bara liiiite ;-) kram

Postat av: Jag

Vi njuter varje sekund och vi båda tycker det är skönt att vara på hemmaplan igen. :)

2010-09-13 @ 08:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback