Att bryta ens tankar

Alla har vi nog någon som bryter upp ens tankar när man har hamnat i en negativ spiral. En som får en själv att se på saker ur ett helt annat perspektiv helt enkelt. Jag har själv tyckt att jag varit ganska bra att bryta negativa tankar hos mig själv, men så upptäckte jag, som en blixt från klar himmel, vem som är bästa att bryta mina tankar och föra in dem på ett annat spår. Och det är märkligt att jag inte upptäckt det innan...

...för hon är ju faktiskt en av mina närmsta vänner och vi har känt varandra i cirka 10 år nu. Och jag kan inte sluta facineras hur underbart livet är när man kommer på såna här "små" saker i ens vardagsliv...




 (Hoppas att det var okej att jag lånade en bild från din
blogg, Helena. :D )


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad gulligt skrivet :-) Ibland behövs det ju bara lite vardagshumor för att man ska kunna se saker och ting lite annorlunda... Jag har insett att jag har alldeles för lite tid för att tänka negativt och sen orkar jag inte heller :-D Fasn vad skönt att du kommer "hem" snart. Så får vi va positiva tillsammans! Kram

Postat av: Jag

Jaaaaaaaa, snart är jag i Umeå igen! :D Då ska vi diskutera livets stora och små frågor över en kopp te eller två i höstmörkret. :) Ha en riktigt skön helg. KRAM

2010-08-20 @ 20:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback