Absurt!

För det är det vad det är! Livet alltså! Just nu! Absurt för att jag är på väg någonstans. Skrämmande men samtidigt väldigt spännande! Jag har så mycket roligt framför mig, samtidigt som jag självklart njuter av livet fullt ut, varje dag. :D Och att mina vänner verkar må toppen gör det inte sämre. Även min familj verkar må ganska gott, alla utom en person tyvärr... :(

Ja, det var allt jag vill säga för nu går jag in i tentabubblan tills nästa torsdag. Kanske kommer det ett eller annat inlägg. Allt beror på om jag har tid och framför alllt om jag har något på hjärtat som vill ut i en konkret text.


Det är bara att titta in, vem vet vad som händer här i livet...?

Kommentarer
Postat av: Anna-panna

Di kämpar på så bra, in i bubblan med dig! :) Du kommer greja tentan och vara över och förbiii med den sbnart :) Då blir det sushi-fireri vill jag lova, vännen min! (eller vi kan ju äta någonting annat med så klart, höhö) Du är grym!

2009-09-22 @ 09:54:14
Postat av: Jag

Tack för de fina orden, Anna! :)



Klart vi ska fira! Jag ska vara i Umeå två veckor till, sedan är jag hemma några veckor, vad jag har tänkt ialla fall... Tjohoo! Då ska jag fylla på mitt kraftig underskott av umgänge, så jag sedan har ett överskott att ta av. -hahaaa-



Vi hörs! KRAM

2009-09-25 @ 07:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback