Generad

Lite mosig på morgonkvisten nu när jag har kommit till skolan och jag har mina rutiner på mornarna. Jag kollar mailen, läser lite bloggar och kollar in Facebook. Jag har några favoritbloggar som jag läser, bland annat V:s blogg för hon skriver alltid så härliga och positiva inlägg och idag när jag är i slutet av hennes inlägg från igår får jag se detta:

"MISSA INTE LÄSA DETTA:

Jag vill rikta ett ENORMT STORT TACK i östlig riktning till mina fantastiska vänner Lisa och Fredrik!! Vilka klippor!! På lördag ska Fredrik hjälpa mig med att byta bromsar på bilen så den kommer genom besiktningen. De ska hjälpa mig flytta. Lisa ska städa ut lägenheten under tiden jag är och sover borta med jobbet på herrgård. OVÄRDERLIGT!!! Pussar och kramar på er båda!!"

Jag sitter här med min dator och en kopp kaffe i min ensamhet och blir lite generad. Lite skrytinlägg blev detta men det är så härligt att få uppskattning för det man gör och jag ställer mer än gärna upp för mina vänner. Och som jag sagt förut, genom att citera Denise Rudberg; Livet består av enligt mig av tre ben; Kärlek, vänner och arbete. Drar man undan ett ben trillar pallen (livet) omkull. Simple as that. (
http://www.deniserudberg.se/ juni 2008)

Och återigen kan jag bara instämma. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är toppen!! Ses ikväll vännen!! KRAM

2009-01-31 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback