Uppdatering

Såååå... NU är jag äntligen på plats i Gustavsberg och har hunnit jobba en vecka. Jag har gått på moln hela veckan och har tyckt att livet leker för fullt igen. Livet på apoteket är väl detsamma som sist jag jobbade, för FEM år sedan. *haha* Vi har haft fullt upp hela veckan känns det som. Fotboll, konsert och varit på visning av två lägenheter. I går var vi på långpromenad här runtom och idag har vi varit ute på en lång cykeltur för att titta på områdena runtom Gustavsberg. Jag kan bara säga att det är helt underbart här ute, det känns verkligen INTE som att jag är i Stockholm, utan mer på landet. hahaha!

Nästa helg är det midsommar och vi får se vad som händer då, det känns som det finns hur mycket som helst att göra, och jag bara älskar det. :D

Nu ska jag luta mig bakåt och njuta lite mer av livet.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härlig känsla eller hur! Blir så glad av att läsa att du trivs så bra här och verkar må som en prinsessa och njuter av varje ögonblick! Kram kram vännen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback