Uppsägning

Nu har jag varit och sagt upp mig, men uppsägningstiden var en månad och inte två veckor som jag hade fattat det. Men, men, de skulle försöka att fixa så jag kunde sluta den sista april. Och om jag skulle behöva jobba en månad från och med idag så skulle jag bara behöva jobba 7 dagar extra. Jag har redan förlikat mig med tanken, så det är väl bara att köra på, får jag sluta den sista april ska jag se det som en bonus. :)

Snart är det helg. :D Imorgon åker jag till my Love och då slipper jag verkligheten i 2 dagar. Bara krya in i hans famn och glömma Umeå och verkligheten som just nu kryper in under skinnet på mig. Nötande och tärande. Jag längtar så till dess att denna termin är över. 

Snart ska jag bege mig till en god vän för lite gofika. :D 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, passa på och njut av tiden away from Umeå ett par dar och samla ny kraft och energi till de dagar som är kvar av den här terminen. :) kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback