Torsdag 24 april

Om en månad är det flyttdags. Lägenheten ska vara utstädad och möblerna magasinerade. Då har jag två veckor kvar i Umeå. Boende är fixat för den sista tiden. Jag ska bo hos Nina och Miku de sista dagarna här.

Hösten är fortfarande oviss eftersom min utbildning är inställd... :( Jag är väl mest inställd på att börja jobba faktiskt. Men vi får se vad som händer...

Två veckor kvar på jobbet, antar jag, eftersom jag inte hört något från min arbetsgivare om att jag skulle kunna sluta tidigare.

Nu mot skolan!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Har ju inte varit flitigast på att uppdatera bloggen tyvärr... hade ju lovat bättring! Det har lugnat ner sig på jobbet nu iaf men mer att göra hemma istället. Fullt upp med både fotboll och gymmande plus att fixa och planera till pappas fest. Nånstans bland allt det här ska jag hinna ordna med flyttplanerandet/-fixandet, deklarationen och vara social också... ja fritiden innehåller en salig blandning :) Kul att det börja röra på sig för dig också snart, tråkigt med din utbildning bara.. massor med kramar!!

2008-04-24 @ 13:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback