Jag - en sportnörd?

Så börjar VM i Åre imorgon och jag tycker det ska bli så roligt.

Jag bara älskar sport....att titta på alltså! Det är kanske inte så konstigt på ett sätt, men ändå konstigt på ett annat sätt.

Jag har senaste veckan kommit fram till följande vad gäller sport:

1. PRESTATION, JAG behöver inte prestera någonting överhuvudtaget.
2. KRAVLÖST, från MIN sida, inga måsten etc.
3. LYCKA, över att se sport och jag kan glädjas med alla som vinner (och känna lite vemod med de som förlorar)
4. LÄNGTAN, över att se framemot vissa evenemang, som VM i Åre tex.

Jag blir helt enkelt glad över att se på sport, och det blir ju inte sämre över att vi i Sverige har så MÅNGA bra och duktiga idrottsmän och idrottskvinnor. HEJA SVERIGE!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback