Min alldeles egna "toffelhjälte"

Igår när jag in i lägenheten i Gustavsberg såg jag direkt ett par tofflor som stod i hallen men jag påpekade det inte och undvek att titta på dem ordentigt. Vi gav varandra en STOR kram och satte oss vid matbordet för att äta lite middag. Efter middagen packade jag upp mina kläder och jag gick förbi tofflorna flera gånger, till slut säger Fredrik; "Har du inte sett tofflorna jag har köpt åt dig?" Jo, sa jag, men jag vågade inte säga något, jag blev lite blyg. hahahaha Jag har klagat ett tag på att mina tofflor hemma är så slitna, det är till och med hål på en av dem. Så en dag hade Fredrik varit på affären för att handla lite, då han såg en korg med tofflor och införskaffade ett par till mig. :D

Är inte detta äkta kärlek så säg...

Kommentarer
Postat av: Veronica

De små gesterna betyder så mycket!

Postat av: Lisa

Ja, verkligen. Det är de små gesterna som gör att man blir lite extra varm runt hjärtat. :D

2007-12-10 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback