Hemma igen!

Nu är jag hemma igen! Alla mina saker där de ska vara; hemma! Det känns så himla skönt, nu är det som det ska vara igen. I alla fall på den fronten. =)

Det som är kvar är soffan, köksbordet och två stolar men det tänkte jag att vi kan ta i helgen. Var vi nu ska ställa det. Men det löser sig säkert! På något konstigt sätt brukar det göra det.

Snart är det helg igen och det är ju aldrig fel. På lördag ska jag hälsa på mormor och morfar. Jag har inte träffat dem sedan i julas. Kanske kommer min moster oxå dit, jag hoppas det. Det skulle vara så kul att träffa henne.

Jag har känt mig ganska orkeslös de senaste dagarna, allt går som på rutin. Lusten har liksom försvunnit, jag har inte lust med något längre, inte ens att sätta mig och handarbeta och då är det verkligen något som är galet! Jag försöker förberedda mig mentalt för att börja tentaplugga, men det är svårt. Men i morgon ska jag börja titta igenom anteckningar och läsa lite i boken. Jag vill så mycket men orkar så lite, bara det att träffa kompisar som jag gärna vill träffa egentligen känns jobbigt. Jag letar efter orken men hittar den inte riktigt.

Jag vill helst bara vara hemma och mysa, för nu är jag hemma igen!
På riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback