Ryggen är alltid bakom en

Vi har fått skit från en viss person över att vi inte bjudit alla som denne person anser att vi ska bjuda till vår 30-årsfest. Inte för att jag bryr mig så himla mycket om det egentligen. Vi bjuder vilka vi vill och skulle vi bjuda hela Fredriks släkt, ja, då skulle vi behöva ett slott. ;) Nja, kanske var att överdriva, men med tanke på att han har drygt 20 kusiner, de flesta har respktive och en del har även barn, så blir det ju en hel del.

Nä, vi har valt att bjuda dem vi VILL fira med, inte bjuda bara för bjudandets skull. Bara för att man är släkt betyder det inte att man med automatik blir bjuden, även fast jag i efterhand kan tycka att det var lite klantigt av oss att glömma bort en viss person. Men, men... Sånt händer! Ingen är fullkomlig... Och jag skulle gärna ha bjudit fler... Men när inbjudningslistan hamnade på 130 pers, ja, då kändes det som att det var tillräckligt, även fast cirka 75 procent tackat nej, men det är en helt annan femma...

Ja, hur man än vänder sig så har man ryggen bakåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback