Konsum Ålidhem

Nu när jag har flyttat från Ålidhem insåg jag idag när jag handlade på ICA Mariehem att jag saknar Konsum på Ålidhem. De har ett stort utbud av ekologiska varor vilket jag har kommit att uppskatta enormt mycket under de senaste veckorna. De prissänker varor som har kort bäst före datum vilket är riktigt bra. Bara för att det står att något går ut 27 januari betyder det inte att det blir dåligt samma dag. Ibland kan man faktiskt fynda bra och billig mat. Basutbudet kan jag heller inte klaga på, mycket att välja mellan. Deras kundkorgar och vagnar är gjorda av gamla petflaskor och deras miljötänk gillar jag starkt. Att personalen är trevlig är också helt klart ett stort plus.

Nä, det blir till att handla på Konsum Ålidhem här framöver också. Kanske inte varje gång men absolut när jag ska handla lite mer. Ryggsäcken på ryggen och en fot före den andra. Då får jag en lagom lång promenad på köpet också och kanske, kanske en fika med vännen Helena på Finas. Nytta ska kombineras med nöje! :D

Kommentarer
Postat av: Helena

Äääälskar konsum på ålidhem! :-) Det är toppen!

Postat av: Jag

Samma lika här! :)

2010-01-29 @ 09:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback