En snabb uppdatering

Fyra. Underbara. Dagar. I. Norrbotten. 

Trundön. Underbart ställe. Har mamma och Per köpt. Härlig fest. Eldning. Mat. Dryck. Hela kvällen. Och natten lång. Mormor och moster. Eva och Lars-Gunnar. Lillasyster Maja. Jesper med söta flickvännen Josefin. Och alla andra finurliga personer. Härliga människor! Mygg. Massor. Bett. Massor. Norrlands baksida. Mina ben är som två stora myggbett. Kliiiiiiar!

Löpning två dagar. Jag är fast. Underbar träning.

Karlsvik. Pappa. Fika. Släktutredning.

Gammelstan. Patrik och Ulrika. Emmy och Gustav. Underbara vuxna människor och mycket söta barn. God mat. Och dryck. Härliga samtal. Sen kväll. Eller ska jag säga natt.

Palt. Norrlands maträtt? Mumsigt. Är det ialla fall.

Och nu? Ja, och nu sitter jag i min Oas igen. Semestern börjar imorgon, kl 19.15. Då har jag gjort mitt för denna sommar.

Kan man mer än älska livet? Jag tror inte det...

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, men det är väl kul att se bilder på flickorna för er andra antar jag :)



Ja, nu är det inte länge kvar. Längtar!

Måste ta o skriva packlista för mig och flickorna... Aah! :D



KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback