En sjukdag

Planerna för dagen spolades ner i toaletten idag...

Anfall från den spökande gallan. Svåra kramper i magen, illamående och helt slut. Att ringa och sjukskriva sig är inte populärt hos mig. Och knappast hos arbetsgivaren heller.  Alla som känner mig vet ju att sjukskrivning inte hör till mina favoriter, jag går till jobbet även vid sjukdom... Men vad gör jag när jag knappt kan stå upp utan att känna mig svimfärdig?

Inte bara jobbplanerna som gick i stöpen, även bad-time med V gick i stöpen... Skittråkigt! Jag som hade sett fram emot det...

Så nu är jag grymt uttråkad... Jag tror jag sover en stund ute på Oasen innan mannen kommer hem och tar hand om mig igen. -skrattar-

NATTINATT!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ont i magen är inge vidare :-( kramar om Har snart läst ut Marley boken. Underbar! Hoppas vi hinner surra i luren inom kort. Det var så längesen.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback