Efter sol kommer regn...

...vilket stämmer just nu. Nedstämd nästan hela helgen... Trist! Orken har jag fått tvinga fram...

MEN...

...så hittade jag biljetter till Theresa Andersson på Mosebacke den 20 och 21 juli. Det ska jag gå på! En liten belöning för att jag nu har 15 jobbardagar framför mig på totalt 16 dagar. Eller 1 arbetsdag är ju redan gjord av dessa 15. Och jag ska inte fokusera på att det är så många dagar, för då kommer jag bli knäpp på riktigt! Min strategi är att ta en dag i taget för då kommer detta att gå som en dans på rosor. :)

En del vitvaror är beställda och nästa vecka blir det ytterligare en sväng till IKEA. Jag tror det här blir bra, riktigt bra. :) Bilder kommer ut senare, jag lovar!

So long!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja ibland finns inte orken där, men den brukar komma tillbaka. :)

Va kul att belöna sig själv, det behöver man! :D

Kram

Postat av: Angelika

Skönt att du får lite ledigt och unnar dig! Sånt behövs och ger energi :-)

Har jag bara tid så kikar jag in och kommenterar, går åtminstone nu när jag har semester... sen räcker tiden inte till...

Kram

2009-07-06 @ 22:27:52
Postat av: Helena

Nya vitvaror? Det kan Jag ALLT om haha... våran "nya" miele kyl har pajjat och allt i kylen är FRYST... hur kul är det?? Men, jaa.. du vet ju hur bra det brukar gå för mig med mina inköp haha. Reparatören kommer idag iaf tack och lov! Spännande med bilder :-) kram

Postat av: Veronica

Kul att du fick tag i biljetter! Ser fram emot att se hur ni får det i nya köket. Hopps ni vet att det är bara att hojta till om ni vill ha hjälp! =)

2009-07-07 @ 09:22:27
URL: http://vfredriksson.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag längtar! :)



Men då tar vi o bokar biljetter till den... 5 då?

Blir det bra?



Flickorna har pratat om er hela dagen! Och så fort hon hör porten öppnas så frågar hon: Fredrik, Lisa komma? :D



Kram

2009-07-07 @ 14:26:19
URL: http://nomea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback