Norrbotten

Jaha, nu är det en vecka sedan jag skrev något. Och vad har då hänt på denna vecka? Joohoo, en hel del faktiskt. Helgen plus lite till tillbringades i Umeå med våra kära och underbara vänner. Helt underbart skönt har det varit och det bästa med helgen var nog ändå att vi faktiskt, för en gångs skull, inte behövde stressa ihjäl oss mellan våra inbokade träffar. Måndagen och tisdagen bjöd på spännande möten inför framtiden och som jag skrev i mitt senaste inlägg har det gått lite mer från oklart till lite mindre oklart. Nu är det bara vänta och se vad som händer när julhelvetet är över och vi är inne på år 2010. Jag ser fram emot kommande år och vad det har i sikte, för mycket roligt blir det. Ialla fall vad jag tror och vad jag har planerat. Trots att vi har gjort en hel del roligt 2009 känns det ändå som att detta år har varit ett slags mellanår. Liksom en mindre rolig vägsträcka som jag bara har varit tvungen att passera för att komma till mitt slutliga mål. Men snart är jag i mål och det känns så himla bra!

Inte helt fel är det heller att jag just nu är hos mamma och Per. I Norrbotten. Så underbart skönt! Hemtentan är snart överstökad, en fråga kvar att avklara innan jag skickar in den på fredag. Riktigt skönt! Jag ska bara njuta av dagarna jag har här. För när tentan är klar, imorgon förhoppningsvis, ska jag bara läsa böcker, se någon film och njuta av lugnet innan julen är här som innebär arbete och renovering. Och så himla lyxigt det ska bli att få ha en bil över jul och nyår. Tack snällaste V! Vilken lyx! :) Kanske, kanske blir vi klar med köket, eller ialla fall införskaffat alla saker till att färdigställa köket.

Nu ska jag umgås med min underbara mamma. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Helena

Säger bara en sak: Myspys i Norra norrland är SUVERÄNT! Snö är underskattat alltså. Kram H

Postat av: Jag

Jo, det är grymt skönt hrä.



Men....



...var faan är snön? Inte här ialla fall. :( Ville ju se lite snö och känna knarret under skosulorna. :) Men icke! Nåja, det är några dagar kvar ialla fall så jag hoppas att det kommer lite snö. :) KRAM

2009-12-10 @ 11:13:12
Postat av: Veronica

Såklart! Kan inte tänka mig någon bättre bilvakt :)



Ser fram emot fikat nästa vecka!

2009-12-10 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback