Dan före dopparedan

Dagen till ära ska jag äta en sushilunch med Anna i Nacka Forum och vi ska titta på alla som hysteriskt springer runt i panik efter den perfekta julklappen och slåss om julskinkor på matvaruaffärerna. Det ska bli mycket intressant att studera. ;)

Bara igår var det en hel del på jobbet. Folk som verkade köpa alla sina julklappar på mitt jobb. Inget fel med det, vi har varor så det räcker och en hel del trevliga produkter om jag själv får säga det. Det märkligaste igår var en kund som tyckte det var hysteriskt kul att vi sålde vätskeersättning för UNICEFs räkning vilket innebär att man köper ett kort för 100 kr och därmed går dessa pengar till UNICEF. Jag förstod inte det roliga i det så jag sa bara; "Okej...." Jag sålde faktiskt en hel del av dessa kort igår. Riktigt roligt! Heja alla dessa personer! :)

Bjuder på ett helt underbart klipp från Kvarteret Skatan där Johan Glans är tomte. Så himla bra!




God jul till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback